Προώθηση Eshop

Προώθηση Eshop – Πως να αυξήσετε από σήμερα τις πωλήσεις σας

Έχετε ήδη ηλεκτρονικό κατάστημα ή σκοπεύετε να δημιουργήσετε; Τότε πρέπει να σας προβληματίζει ο κύριος στόχος και αυτός φυσικά δεν είναι άλλος από την αύξηση επισκεψιμότητας πελατών και πωλήσεων, μέσα από μια σωστή προώθηση του eshop σας.

Με μια ολοκληρωμένη στρατηγική digital marketing, μπορείτε να αυξήσετε όλα τα παραπάνω στο ηλεκτρονικό σας κατάστημα και να δώσετε αποτελέσματα στην επιχείρηση σας. Οι προωθήσεις χωρίζονται σε διάφορες ενέργειες, σύμφωνα με τις ανάγκες του eshop και το budget σας. Πάμε να τις δούμε αναλυτικά.

 

Ποιες είναι οι ενέργειες προώθησης eshop;

Οι διαφορετικοί τρόποι για να διαφημίσετε το ηλεκτρονικό σας κατάστημα, ποικοίλουν σύμφωνα με το προϊόν, τις ιδιαιτερότητές και το κοινό του. Φυσικά ένας ακόμα κύριος λόγος επιλογής σωστής στρατηγικής προώθησης, είναι και το budget που διαθέτετε.

Οπότε θα πούμε πως οι ενέργειες χωρίζονται σε δύο (2) κεντρικές κατηγορίες. Την πληρωμένη διαφήμιση της Google (google ads) – στην οποία ορίζεται το budget προώθησης – και την οργανική αύξηση χρηστών μέσω του SEO, δηλαδή τις λέξεις κλειδιά που πρέπει να έχετε στο eshop σας και άλλα τεχνικά θέματα που αφορούν το SEO, για παράδειγμα την ταχύτητα φόρτωσης, το on page seo – off page seo κλπ, για να μπορέσετε να πετύχετε στα οργανικά αποτελέσματα.

Πολύ σημαντικό ρόλο φυσικά, παίζει και η προώθηση μέσω Social Media (Facebook, Instagram, LinkedIn, TikTok) ανάλογα με τις κατηγορίες που διαθέτει το ηλεκτρονικό σας κατάστημα.

 

Βελτιστοποιήστε το SEO

Προώθηση eshop SEO

Μία από τις καλύτερες διαδικτυακές στρατηγικές μάρκετινγκ για το e shop σας, είναι η βελτιστοποίηση του SEO. Υπάρχουν αρκετοί τρόποι για να μεγιστοποιήσετε την αξία του ηλεκτρονικού σας καταστήματος προς τις μηχανές αναζήτησης.

Αυτές περιλαμβάνουν την σωστή επιλογή και εύρεση – λέξη κλειδί – των δυνατοτήτων και προϊόντων σας, έπειτα τη σωστή σύνταξη περιγραφής προϊόντων – κατηγοριών και τη μηνιαία διενέργεια ελέγχου. Αυτά θα διασφαλίσουν ότι οι μηχανές αναζήτησης καταλαβαίνουν τι πουλάτε και θα σας επιτρέψουν να κατατάσσεστε πιο ευνοϊκά για σχετικές αναζητήσεις.

 

Χρησιμοποιήστε το μάρκετινγκ περιεχομένου

Προώθηση Eshop - Δημιουργία Blog

Η συγγραφή και δημιουργία blog, είναι ένα πολύτιμο εργαλείο μάρκετινγκ ηλεκτρονικού εμπορίου εδώ και χρόνια. Σήμερα, αυτό εξακολουθεί να ισχύει και οι μηχανές αναζήτησης είναι πολύ ευνοϊκές για eshops που έχουν ισχυρό και ευανάγνωστο περιεχόμενο.

Αυτός είναι ένας εύκολος τρόπος για να επενδύσετε το χρόνο και τα χρήματά σας με στόχο να προσελκύσετε νέους πελάτες στον ιστότοπό σας. Σας καθιερώνει επίσης ως ειδικό στον τομέα σας, γι αυτό και μπορείτε να συντάξετε μόνοι σας τα άρθρα που επιθυμείτε και να ενημερώσετε τους πελάτες σας ότι μπορούν να έρθουν στην ιστοσελίδα σας για να λάβουν τυχόν απαντήσεις για οποιεσδήποτε απορίες μπορεί να έχουν.

 

Δοκιμάστε τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης

Προώθηση e-shop μέσω Social Media

Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μπορεί να είναι τρομακτικά για τους ιδιοκτήτες επιχειρήσεων, ιδιαίτερα αν δεν τα χρησιμοποιούν στην ιδιωτική τους ζωή. Ωστόσο, πολλά brands έχουν επιλέξει τα social media και έχουν σημειώσει μεγάλη επιτυχία.

Είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να χτίσετε και να αναπτύξετε σχέσεις με πελάτες και σας δίνει πρόσβαση σε ένα πολύ μεγάλο κοινό. Εστιάστε στο Facebook, το Instagram, το LinkedIn και το TikTok, για να αναδείξετε τα προϊόντα σας και να αλληλεπιδράσετε με το κοινό και τους υποψήφιους πελάτες. Αυτός είναι ένας καλός τομέας για επένδυση τόσο για το “παραδοσιακό” μάρκετινγκ όσο και για το μάρκετινγκ B2B (διαβάστε εδώ τι είναι η υπηρεσία B2B).

 

Επικεντρωθείτε στο μάρκετινγκ μέσω email

Το 2022, το email marketing συνεχίζει να είναι μια από τις πιο αποτελεσματικές μορφές ψηφιακού μάρκετινγκ της αγοράς. Έχει τα υψηλότερα ποσοστά κλικ και μετατροπών από οποιαδήποτε μορφή μάρκετινγκ ηλεκτρονικού εμπορίου. Μπορεί ακόμη και να εξατομικευτεί με βάση τον τύπο και την τοποθεσία του πελάτη, επομένως υπάρχει μεγάλη ευελιξία με την συγκεκριμένη προωθητική ενέργεια.

 

Επενδύστε στο PPC Marketing

Το PPC, ή το pay-per-click, μάρκετινγκ έχει να κάνει με τη μορφή πληρωμένης διαφήμισης που χρησιμοποιεί η πλειονότητα των επιχειρήσεων ηλεκτρονικού εμπορίου. Δημιουργείτε διαφημίσεις που προβάλλονται σε μηχανές αναζήτησης και μέσα κοινωνικής δικτύωσης, αλλά πληρώνετε μόνο όταν κάποιος κάνει κλικ στον ιστότοπό σας από τη διαφήμιση.

Οι δύο πιο δημοφιλείς πλατφόρμες για προβολή διαφημίσεων PPC είναι το Facebook και η Google Ads.

Οι διαφημίσεις Facebook, προβάλλονται σε Facebook και Instagram. Μπορείτε επίσης να στοχεύσετε συγκεκριμένα πρόσωπα και να αξιοποιήσετε μια διάφορες μορφές διαφήμισης (κειμένου, εικόνας, βίντεο) για την προώθηση των προϊόντων σας.

Το μεγάλο όφελος των διαφημίσεων PPC, είναι το πόσο στοχευμένες μπορούν να γίνουν. Μπορείτε να επιλέξετε ακριβώς σε ποιον θα διαφημιστείτε και τον τύπο της διαφήμισης που θα εμφανίζεται. Μπορείτε επίσης να προβάλετε διαφημίσεις επαναστόχευσης (remarketing) σε άτομα που έχουν δει συγκεκριμένες σελίδες σας ή προηγούμενες διαφημίσεις και να τους ενθαρρύνετε να ψωνίσουν ξανά από το eshop σας.

Μπορεί να αποφέρει εξαιρετικά αποτελέσματα, αλλά το κόστος μπορεί να αυξηθεί γρήγορα εάν δεν παρακολουθείτε και δεν προσαρμόζεται σωστά τη στρατηγική σας καθώς προχωράτε. Θα πρέπει επίσης να συνδυαστεί με το SEO για να επιτευχθούν τα καλύτερα και μέγιστα αποτελέσματα.

 

Πως να ξεκινήσετε την προώθηση του eshop σας

Πριν την έναρξη, θα πρέπει να έχουν ολοκληρωθεί όλες οι απαραίτητες ενέργειες στο ηλεκτρονικό σας κατάστημα και να δοκιμαστούν στο 100% οι λειτουργίες που θα σας βοηθήσουν να ξεπεράσετε γρήγορα και εύκολα τον ανταγωνισμό και θα σας δώσουν σίγουρα τα κέρδη που επιθυμείτε.

Κάποιες από αυτές τις απαραίτητες ενέργειες και ελέγχους για το eshop σας είναι:

  1. Ο σωστός σχεδιασμός και η ευχρηστία
  2. Η ταχύτητα φόρτωσης
  3. Η σωστή δομή της πληροφορίας
  4. Εύκολο checkout και καλάθι αγορών
  5. Σωστή δομή κεντρικού μενού

Μπορείτε επίσης να διαβάσετε πιο αναλυτικά, το σχετικό άρθρο για τα Top 6 Trends στον Σχεδιασμό ενός eshop.

 

Ποια ενέργεια προώθησης πρέπει να επιλέξετε

Όπως αναφέραμε και προηγουμένως, το μοντέλο και η επιλογή στρατηγικής μάρκετινγκ διαφέρει σύμφωνα με τις δικές σας ξεχωριστές ανάγκες και φυσικά από διάφορους άλλους παράγοντες, όπως το budget και τον ανταγωνισμό σας.

Εάν δεν είστε σίγουροι για τον τρόπο που θα επιλέξετε, για μια σωστή και αποτελεσματική διαφήμιση του καταστήματος, προϊόντων ή των υπηρεσιών σας, η εξειδικευμένη ομάδα της Front Series είναι δίπλα σας για να σας βοηθήσει και να απαντήσει σε όλες σας τις απορίες!

 

 

guest
0 Σχόλια
Inline Feedbacks
Δείτε όλα τα σχόλια