Αύξηση Πωλήσεων Εσηοπ

Έχετε ήδη δημιουργήσει το δικό σας eshop και ήρθε η ώρα να αυξήσετε τις πωλήσεις; Ήρθε η στιγμή να μάθετε μέσα απ’το άρθρο τα βήματα και τρόπους για αύξηση επισκεπτών, που πρέπει να λάβετε για να πετύχετε την μέγιστη αύξηση πωλήσεων στο ηλεκτρονικό σας κατάστημα.

 

Άριστη Λειτουργικότητα Eshop

Πρώτα απ’ όλα θα πρέπει να είστε σίγουροι πως το e-shop σας λειτουργεί άριστα, χωρίς προβλήματα και είναι αρκετά εύχρηστο στον χρήστη που θα θελήσει να αγοράσει από αυτό. Ένα κακό στημένο ηλεκτρονικό κατάστημα σίγουρα δεν μπορεί να αποδώσει στο 100%, οπότε δώστε έμφαση στα παρακάτω.

 

Αργή Ιστοσελίδα

Η ταχύτητα φόρτωσης μιας ιστοσελίδας δεν πρέπει να υπερβαίνει τα 2-3 δευτερόλεπτα. Σε διαφορετική περίπτωση, το πρόβλημα που θα δημιουργηθεί πέρα από την τυχόν αποχωρήσεις πελατών από την ιστοσελίδα σας, θα σας επηρεάσει τα οργανικά αποτελέσματα αναζητήσεων της Google.

 

Δύσχρηστο Περιβάλλον (UX/UI)

Θα πρέπει να δίνεται την ευκολία στους επισκέπτες να βρίσκουν εύκολα αυτό που ψάχνουν. Δίνοντας τυχόν επιπλέον πληροφορίες ενός προϊόντος, όπως για παράδειγμα πληροφορία για την εγγύηση προϊόντων. Μεγάλη έμφαση επίσης στα χρώματα που θα επιλέξετε, καθώς αυτά ορίζουν και την πολυπλοκότητα που δίνουν στην ματιά του κάθε πελάτη.

 

Φιλικό σε Κινητά – Tablet

Το eshop σας θα πρέπει να προβάλετε σωστά σε όλες τις συσκευές, ανεξαρτήτους μεγέθους. Ένας μεγάλος αριθμός επισκεψιμότητας προέρχεται από κινητές συσκευές και φυσικά δεν θέλουμε να χάσουμε κανέναν!

 

Εύκολο Checkout

Μπορεί ο χρήστης να κάνει αγορά μόνο με ένα (1) click; Φυσικά και όχι – τουλάχιστον ακόμα – οπότε το να δώσουμε τουλάχιστον την επιλογή “Αγορά ως επισκέπτης” σε πελάτες, είναι απαραίτητος κανόνας.

 

Υποστήριξη Πελάτων

Δώσε προσοχή στους καταναλωτές, άκουσε τους, άφησε τους να έρθουν εύκολα σε επικοινωνία μαζί σου. Αυτό μπορείτε να το πετύχετε εισάγοντας ένα live chat στην ιστοσελίδα καταστήματος σας ή δίνοντας μια ολοκληρωμένη φόρμα επικοινωνίας για να στέλνουν τα τυχόν ερωτήματα – απορίες που έχουν.

 

Αναζητήσεις – Κατηγορίες & Προϊόν

Μια ακόμα εμπειρία προς το κοινό, έχει να κάνει με τους χρήστες που αναζητούν το σημείο της αναζήτησης. Προβάλετε σε εύκολη και καλύτερη θέση την φόρμα αναζήτησης (συχνά τοποθετείτε δίπλα στο καλάθι). Φυσικά η ποιοτική αναζήτηση στον ιστότοπό της επιχείρησής σας, παρέχει τον τρόπο να αγοράσουν προϊόντα που θέλουν και γνωρίζουν πως χρειάζονται.

 

Blog

Περιεχόμενο που θέλετε να μοιραστείτε με στόχο την βελτίωση των upselling προϊόντων. Συγκεκριμένα μία εικόνα που θα παρουσιάζει, πέρα από το κείμενο, στοιχεία μιας collection με περισσότερα ήδη στα οποία θα εξηγείτε λεπτομερώς την παρουσία της δικής σας αναφοράς και λεπτομέρειας.

 

Digital Marketing

Με σωστή ανάλυση και έρευνα ανταγωνιστών, θα μπορείτε να επενδύσετε σωστά τα χρήματα σας σε διάφορες μηχανές προβολής διαφημίσεων (Google Ads, Facebook, TikTok κλπ) και να πετύχετε έτσι μια καλή αύξηση των πωλήσεων. Κάποιες από αυτές τις επιλογές είναι σύμφωνα με το budget σας.

 

Google Ads

Δημιουργήστε καμπάνιες διαφήμισης Google και προβάλετε τα προϊόντα σας δυναμικά, μέσα από διάφορες ενέργειες όπως τις Remarketing διαφημίσεις. Η ενέργεια προϋποθέτει την καταβολή ανάλογου budget στην Google. Διαβάστε επίσης… “Τι είναι το Google SEO και γιατί είναι τόσο σημαντικό

 

Google SEO

Αυξήστε τα οργανικά αποτελέσματα αναζήτησης. Δώστε τις σωστές λέξεις – κλειδιά, κάντε την σωστή έρευνα ανταγωνιστών και δείτε σταθερά και μακροχρόνια αποτελέσματα. Η συγκεκριμένη διαδικασία δεν απαιτεί κάποιο budget προς την Google, αλλά είναι πιο χρονοβόρα και χρειάζεται τεχνική υποστήριξη.

 

Email Marketing

Το email και τα newsletters αποτελούν ένα σημαντικό πυλώνα του μάρκετινγκ που πρέπει να αναπτύξει κάθε επιχείρηση. Παρόλο που η άνοδος των κοινωνικών δικτύων έχουν επισκιάσει αυτή την τεχνική, αυτό συνεχίζει να φέρνει εντυπωσιακά αποτελέσματα. Είναι ενδεικτικό πως ένα newsletter μπορεί να παράγει πολλές περισσότερες πωλήσεις από μια αντίστοιχη δημοσίευση σε κοινωνικά δίκτυα. Διαβάστε και μάθετε πως να το αναπτύξετε.

 

Social Media

Φυσικά και δεν μπορούν να λείψουν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης από εδώ. Μπορούν να βοηθήσουν κατάλληλα τους πελάτες να δώσουν την επισκεψιμότητα που χρειάζεστε για την επιχείρησή ή το κατάστημά σας. Οι πιθανότητες επίσης στο να λάβετε θετικές κριτικές αποτελεί τον κύριο λόγο για την δημιουργία ενός Facebook page.

 

Marketplaces

Δεν ξεχνάμε φυσικά την επιλογή στο να εντάξουμε το κατάστημα μας σε ένα marketplace. Κάποια από αυτά, όπως είναι το Skroutz, BestPrice, Shopflix εξειδικεύονται στο διαδικτυακό εμπόριο και ορισμένες φορές δίνουν αρκετά καλά αποτελέσματα. Το μείον σε αυτές τις περιπτώσεις είναι φυσικά το ποσοστό που σας κρατάει η εκάστοτε πλατφόρμα, έπειτα από κάθε πετυχημένη ολοκλήρωση αγοράς.

 

Διαβάζοντας λοιπόν όλα τα παραπάνω, ίσως βρίσκεστε σε θέση να μην έχετε επιλέξει ποια ενέργεια θα ακολουθήσετε. Το σημαντικό είναι πως πρέπει να γνωρίζεται από τώρα, για κάθε ενέργεια που θα επιλέξετε, ενδέχεται να αφιερώσετε χρόνο και ίσως χρήματα, όμως θα σας βοηθήσει να αυξήσετε πωλήσεις.

Η ομάδα μας βρίσκεται πάντα εδώ για να λάβετε την σωστή στρατηγική και να πετύχετε τους στόχους που έχετε εσείς ορίσει για το eshop σας.

guest
0 Σχόλια
Inline Feedbacks
Δείτε όλα τα σχόλια