8 Αποδοτικά και Δοκιμασμένα SEO Tips

Πέμπτη, 13 Οκτωβρίου 2022
8 Αποδοτικά και Δοκιμασμένα SEO Tips

Ένα από τα πιο σημαντικά βήματα μετά τη δημιουργία ενός eshop, είναι η αύξηση της επισκεψιμότητας και των πωλήσεων. Σε αυτό το άρθρο, θα δούμε μαζί πώς σκέφτονται οι χρήστες κατά την αναζήτηση, ποιες είναι οι λεγόμενες λέξεις-κλειδιά (keywords) και πώς το SEO (search engine optimization) θα ανεβάσει ψηλά σε θέση το ηλεκτρονικό σας κατάστημα.

Σε καθημερινή βάση, οι μηχανές αναζήτησης εκτελούν τουλάχιστον 5.6 δισεκατομμύρια αναζητήσεις. Σαφώς ο αριθμός από μόνος του λέει πολλά. Οι καθημερινοί επισκέπτες ιστοσελίδων, δίνουν μεγάλη έμφαση στην ποιότητα των αποτελεσμάτων, γι’αυτο τον λόγο, τα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης προκύπτουν σύμφωνα από κάποιους παράγοντες.

Μια Καλύτερη Περιγραφή

Το περιεχόμενο μιας ιστοσελίδας, είναι αυτό που καθορίζει τα αποτελέσματα που θα εμφανίζονται σε όποια αναζήτηση προβένει ο χρήστης. Αν για παράδειγμα έχουμε ένα e-shop με παπούτσια, αντίστοιχα τα οργανικά αποτελέσματα που θα έχουμε θα αντιστοιχούν σε αυτό το keyword. Εδώ όμως παραμένουμε στο προϊόν και σε τίποτα παραπάνω.

Σε κάθε ξεχωριστή περίπτωση το προϊόν θα πρέπει να έχει μια σημαντική αναφορά στην περιγραφή (descriptions). Θα μπορούσε να την ενισχύσετε με το κόστος προϊόντος, το brand, την ποιότητα κατασκευής, το μέγεθος, το χρώμα, το φύλο (ανδρικά - γυναικεία) την χρήση ή τον ορισμό (π.χ. ορειβατικά, αθλητικά, βοηθούν στο περπάτημα).

Αναπτύξτε με βάση τα στοιχεία σας ένα κείμενο που θα δώσεις τις κατάλληλες φράσεις. Ξεχωρίστε με την κάθε σας περιγραφή, δώστε την αξία. Φροντίστε να μην την επαναλαμβάνεται και να δημιουργείται διπλότυπο περιεχόμενο.

Φωτογραφίες Προϊόντων

Θα πρέπει να δώσετε μεγάλη έμφαση στην ποιότητα φωτογραφιών παρουσίασης. Ο τρόπος θα επιλέξετε να προβάλετε το προϊόν σας, με την κατάλληλη φωτογραφία, θα δώσει περισσότερη πληροφορία στον χρήστη και μεγαλύτερη άνεση και σιγουριά γιαυτο που θα αγοράσει. Αποφύγετε μιρκές και "pixelιασμένες" εικόνες και δώστε στον πελάτη την άνεση του zoom. Θα πρέπει να σκέφτεστε πως ο πελάτης θα πρέπει να βλέπει το προϊόν, σαν να είναι μπροστά του και να μπορει να το αγγίξει (ναι, το βλέπουμε σε VR πλέον).

Επίσης η χρήση στις περιγραφές των εικόνων (alt description), μπορούν να δώσουν ακόμα καλύτερα αποτελέσματα στις αναζητήσεις εικόνων της Google.

Αξιολογήσεις από Καταναλωτές

Αφήστε ελεύθερους τους πελάτες σας να αναφέρουν τις τους άρεσε. Με αυτό τον τρόπο δίνετε ένα αξιόπιστο περιβάλλον αγοράς. Μάλιστα, οι περισσότεροι πελάτες αναζητούν τις αντίστοιχες αναφορές για τυχόν ερωτήσεις και απορίες που μπορεί να τους δημιουργηθούν πριν από την κάθε αγορά. Χρησιμοποιείστε το feedback σε snippet, τα λεγόμενα αστεράκια!

Φροντίστε τα κλικ που θα γίνονται μέσα από την ιστοσελίδα σας, να παραπέμπουν σε αντίστοιχο περιεχόμενο. Γράφετε όλα όσα θα πρέπει να υπάρχουν ως έξτρα πληροφορία σε μια ξεχωριστή σελίδα (blog), η οποία θα περιλαμβάνει για παράδειγμα μια καλοκαιρινή collection. Αυτή η μέθοδος βοηθάει στο SEO, γιατί πολύ απλά δίνουμε στην Google την πληροφορία πως στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα αναφέρουμε περισσότερες πληροφορίες και πως η δομή των post (άρθρων) έχουν να κάνουν πραγματικά με το περιεχόμενο της σελίδας. Οι εσωτερικοί σύνδεσμοι είναι φίλοι μας!

Ταχύτητα Φόρτωσης Eshop

Φανταστείτε τον εαυτό σας σε μια ουρά - δηλαδή όπως συμβαίνει ακόμη στις μέρες μας - που περιμένεται να εξυπηρετηθείτε. Είναι πάνω κάτω το ίδιο με ένα αργό eshop. Έρευνα έδειξε πως 1 στους 3 χρήστες εγκαταλείπουν ενα ηλεκτρονικό κατάστημα, εαν αυτό καθυστερεί να φορτώση, κάτι το οποίο έχει ως αποτέλεσμα την επιρροή στα οργανικά αποτελέσματα, στις πωλήσεις του καταστήματος.

Αν οι λέξεις server, css, javascript σου είναι παντελώς άγνωστες μην ανησυχείς. Έχουμε γράψει σχετικό άρθρο με τις ενέργειες που πρέπει να εκτελεστούν για βελτιστοποίηση ταχύτητας, ώστε να μην περιμένει κανένας!

Μην ξεχνάς τις Κατηγορίες - Υποκατηγορίες

Γατί να επικεντρωθείς μόνο σε ένα προϊόν και όχι σε περισσότερα; Δώσε έμφαση στις κατηγορίες και υποκατηγορίες των προϊόντων. Σωστές δομές που θα περιέχουν αυτά που θες να παρουσιάσης. Καλώ επίσης θα ήταν να γράψετε και μια περιγραφή (ναι πάλι!) για την κάθε κατηγορία που επισκέπτετε ο χρήστης.

Social Share & Meta SEO Πληροφορίες

Δώσε την λειτουργία κοινοποίησης στις σελίδες και στα προϊόντα. Βάλε τις σωστές πληροφορίες στα meta description συγκεκριμένα για Facebook, Twitter, όπως την περιγραφή, την εικόνα και την τιμή. Η στόχευση γενικότερα σε Social Media είναι κάτι που θέλουμε να γίνεται από τους επισκέπτες μας.

Δώστε έμφαση στην Αρχική

Η αρχική σελίδα δίνει στον ιστότοπό την ταυτότητα του. Ανεβάστε σε ψηλές θέσεις και σε εμφανές σημείο, επιλεγμένα προϊόντα. Βρείτε αυτό που πουλάει περισσότερο και δώστε ξεχωριστό σχεδιασμό στην πρώτη εικόνα που θα δει ο χρήστης. Βασικό ειδικά για θέματα slide και αύξηση συνολικού ranking.

Ασχέτος με την πλατφόρμα eshop που χρησιμοποιείς, οι στόχοι παραμένουν οι ίδιοι. Να γνωρίζετε πως το βασικότερο όλων, είναι το περιεχόμενο και η ποιότητα αυτού. Η επιλογή στρατηγικής marketing περιεχομένου αποδίδει πάντα όταν μπορείτε εσείς να βελτιώσετε και να κάνετε την αρχή ενός σωστού ηλεκτρονικού καταστήματος.

Η ομάδα μας παραμένει εδώ για να σας βοηθήσει και να ορίσει στόχους και πρακτικές με απώτερο σκοπώ την δημιουργία τόσο επισκεψιμότητας αλλά όσο και εσόδων. Διαθέτουμε τα κατάλληλα εργαλεία για την επιχείρησή ακολουθόντας πάντα σωστή στρατηγική.