6 Τρόποι Προώθησης Προϊόντων Για Αύξηση Πωλήσεων

Παρασκευή, 28 Οκτωβρίου 2022
6 Τρόποι Προώθησης Προϊόντων Για Αύξηση Πωλήσεων

Ποιοι είναι οι τρόποι προώθησης της επιχείρησής μου; Πώς μπορώ να διαφημίσω τα προϊόντα μου χωρίς να καταναλώσω όλο μου τον προϋπολογισμό;

Αυτές είναι από τις μεγαλύτερες ανησυχίες κάθε ιδιοκτήτη επιχείρησης που αναζητά τρόπους να αυξήσει τις πωλήσεις του.

Στη σύγχρονη ψηφιακή πραγματικότητα είναι σημαντικό να κατανοήσετε πως όσο καλό και αν είναι το προϊόν ή η υπηρεσία σας, είναι νεκρό χωρίς τις κατάλληλες στρατηγικές online προώθησης.

Στην πραγματικότητα, σύμφωνα με έρευνα της Eurostat, το 69% των Ελλήνων χρηστών του διαδικτύου ψωνίζουν online, κατατάσσοντας τη χώρα στη 19η θέση των Ευρωπαϊκών χωρών με ανθισμένο ηλεκτρονικό εμπόριο

Στη μετά Covid εποχή, είναι απαραίτητο να γνωρίζετε όλους τους διαφορετικούς τρόπους προώθησης των προϊόντων ή των υπηρεσιών σας. Έτσι, θα μπορέσετε να επιλέξετε εκείνους που ανταποκρίνονται καλύτερα στις ανάγκες σας.

Σε αυτό το άρθρο, θα σας παρουσιάσουμε τους 6 πιο έξυπνους τρόπους προώθησης για να ενισχύσετε την πελατεία σας και κατ’ επέκταση το εισόδημά σας. Ας ξεκινήσουμε!

Τρόποι Προώθησης Για Σωστή Προβολή Προϊόντων Ή Υπηρεσιών

1. Βελτιστοποίηση Στις Μηχανές Αναζήτησης (SEO)

Τρόποι προώθησης προϊόντων μέσω Google SEO

Προτού ξεκινήσετε τις προσπάθειες online προώθησης, θα πρέπει να έχετε μία βάση, ένα ηλεκτρονικό κατάστημα, όπου θα εκτίθενται αποτελεσματικά τα προϊόντα ή οι υπηρεσίες σας. Αυτή είναι η ιστοσελίδα σας.

Το επόμενο βήμα είναι να βεβαιωθείτε ότι η σελίδα είναι βελτιστοποιημένη για αναζήτηση. Αυτό σημαίνει να είναι πλήρης με τις κατάλληλες λέξεις-κλειδιά με τις οποίες σας ψάχνουν οι χρήστες, και με σωστό και δομημένο περιεχόμενο για εύκολη πλοήγηση. 

Ιδανικά, θα πρέπει να δημιουργήσετε και ένα blog, στο οποίο θα δημοσιεύετε ποιοτικά άρθρα βελτιστοποιημένα με SEO που θα σας ανεβάσουν στα αποτελέσματα αναζήτησης.

Συνδυάστε τα παραπάνω με γρήγορη ταχύτητα φόρτωσης του site και ασφάλεια πλοήγησης, και έχετε μια πολύ καλή βάση για αποτελεσματικό SEO.

2. Ενεργή Παρουσία Στα Social Media

Προώθηση Προϊόντων με Social Media

Επόμενο στη λίστα μας για “τρόποι προώθησης προϊόντων” είναι μία αποτελεσματική παρουσία στα social media. Συγκεκριμένα, το 76% των χρηστών που πλοηγείται στα social media, ψάχνει τις επόμενες αγορές του.

Αυτός, λοιπόν, είναι ένας οργανικός (ή δωρεάν) τρόπος προβολής της επιχείρησής σας, εφόσον ακολουθείτε μία αποτελεσματική στρατηγική με συστηματική παρουσία.

Κάποια από τα συχνότερα κοινωνικά δίκτυα στην Ελλάδα είναι το Facebook, το Instagram, το YouTube, το TikTok, και το LinkedIn. Φροντίστε όμως να λάβετε υπόψιν και άλλα βάσει της δραστηριότητας της επιχείρησής σας, όπως το Pinterest ή το Twitter.

Το σημαντικότερο tip είναι να μοιράζεστε χρήσιμο περιεχόμενο, με τη μορφή εκπαίδευσης, διασκέδασης, ή έμπνευσης. Η διαρκής προώθηση των προϊόντων σας δεν θα σας επιτρέψει να συγκεντρώσετε ένα πιστό κοινό ή να δημιουργήσετε κύκλο γνωριμιών.

3. Πληρωμένες Διαφημίσεις Στα Social Media

Προώθηση μέσω Social Media Ads

Δημιουργήσατε τους λογαριασμούς της επιχείρησής σας στα social media και εφαρμόζετε μία συστηματική online στρατηγική. Τώρα; Το επόμενο βήμα είναι να επενδύσετε διαφημιστικό budget σε προωθήσεις στα social media.

Με το 65% των χρηστών να αναζητά έμπνευση στα κοινωνικά δίκτυα για online αγορές, μπορείτε να εμφανίζετε τα προϊόντα σας μπροστά από τα κατάλληλα μάτια και να αυξήσετε τις πωλήσεις σας.

Οι διαφημίσεις αυτές είναι αρκετά οικονομικότερες από παραδοσιακές μεθόδους προβολής όπως η τηλεόραση και το ραδιόφωνο και σας επιτρέπουν να επιβλέπετε με ακρίβεια τα αποτελέσματα που αποφέρουν.

Επιπλέον, οι περισσότερες πλατφόρμες σας παρέχουν αυξημένες δυνατότητες στόχευσης βάσει ενδιαφερόντων, τοποθεσίας, ή δημογραφικών στοιχείων, με αποτέλεσμα να αποδίδουν εξαιρετικά.

4. Προώθηση Προϊόντων με Διαφημίσεις Google

Προώθηση υπηρεσιών μέσω Google Ads

Συνεχίζοντας τη λίστα “τρόποι για προώθηση προϊόντων”, δεν γίνεται να παραλείψουμε τις πληρωμένες διαφημίσεις στη Google.

Η Google είναι η μεγαλύτερη μηχανή αναζήτησης με δισεκατομμύρια αναζητήσεις καθημερινά. Οι χρήστες, αναζητώντας προϊόντα ή υπηρεσίες παρόμοια με τα δικά σας, χρησιμοποιούν λέξεις-κλειδιά όπως “καφετέρια κοντά μου” ή “αθλητικά παπούτσια”.

Χρησιμοποιώντας με τη σειρά σας αυτές τις λέξεις-κλειδιά για να στήσετε τις διαφημίσεις σας, καταφέρνετε να εμφανίζεστε όταν σας ψάχνουν οι δυνητικοί πελάτες σας στην κορυφή των αναζητήσεων.

Αυτό σας επιτρέπει να ξεχωρίζετε από τον ανταγωνισμό και να αυξάνετε τους χρήστες που προτιμούν τα προϊόντα σας.

Σαν tip, να θυμάστε να κατευθύνετε τον κόσμο σε συγκεκριμένες σελίδες προορισμού στο site σας, ώστε να βρίσκει κατευθείαν αυτό που ψάχνει με ένα κλικ.

5. Email Marketing

Email marketing

Όσο και αν έχει εξελιχθεί η τεχνολογία, η προώθηση με email θα υπάρχει πάντοτε. Και αυτό γιατί η αποτελεσματικότητά του δεν έχει μειωθεί με την πάροδο του χρόνου.

Στην πραγματικότητα το 77% των χρηστών προτιμά να λαμβάνει διαφημιστικά νέα μέσω email για πιο προσωποποιημένες προσφορές. Ας δούμε όμως και την άλλη όψη του νομίσματος.

Εν έτει 2022, καθημερινά στέλνονται περίπου 333.2 δισεκατομμύρια emails.

Οι χρήστες βομβαρδίζονται από emails και σίγουρα δεν τα ανοίγουν όλα. Γι’ αυτό, για μία επιτυχημένη προώθηση, θα πρέπει να τραβήξετε την προσοχή του κοινού σας ώστε να ανοίξει το email σας.

Για παράδειγμα, μπορείτε να δημιουργήσετε τη δυνατότητα προ-παραγγελίας ενός νέου προϊόντος σας αποκλειστικά για τους εγγεγραμμένους χρήστες στο newsletter σας. Ή να προσφέρετε το προϊόν σας πρώτα σε αυτούς με προνομιακή τιμή προτού λανσαριστεί στην αγορά για να τους κάνετε να νιώσουν ξεχωριστοί.

6. Influencer Marketing

Influencer Marketing Υπηρεσίες

Με την άνοδο των social media αυξήθηκε και ο αριθμός των influencers — χρήστες με χιλιάδες ακόλουθους που μπορούν και επηρεάζουν την κοινή γνώμη.

Οι influencers δίνουν συμβουλές κυρίως σε θέματα lifestyle και προωθούν προϊόντα ή υπηρεσίες.

Χάρη στο ποιοτικό τους περιεχόμενο, καταφέρνουν να δημιουργούν αγοραστικές συμπεριφορές παρακινώντας και εμπνέοντας την κοινότητά τους. Αυτό έπειτα εκμεταλλεύονται επιχειρήσεις όπως η δική σας για να αυξήσουν τις πωλήσεις τους.

Η συνεργασία με έναν influencer μπορεί να έχει διάφορες μορφές. Για παράδειγμα, μπορεί να ετοιμάσει περιεχόμενο για το brand σας αποκλειστικά για δική σας χρήση ή να το προωθήσει περαιτέρω στο δικό του αγοραστικό κοινό.

Σαν ένα σημαντικό tip, η προώθηση μέσω influencers πρέπει να είναι έμμεση.

Οι καταναλωτές σήμερα είναι εξοικειωμένοι με “διαφημιστικά κόλπα” και εκτιμούν την αλήθεια και την αντικειμενική αξιολόγηση υπηρεσιών. Άρα, δώστε χώρο στον influencer να “μιλήσει” στο κοινό του όπως αυτός ξέρει για την αποτελεσματικότερη προώθηση της επιχείρησής σας.

Έτοιμοι Να Προωθήσετε Τα Προϊόντα Σας Online;

Ελπίζουμε να βρήκατε χρήσιμο το άρθρο μας και αυτοί οι 6 τρόποι προώθησης προϊόντων να σας βοηθήσουν να αυξήσετε τις πωλήσεις σας.

Ο ιδανικός τρόπος προώθησης εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από το είδος της επιχείρησής σας, τους στόχους σας, και το κοινό στο οποίο απευθύνεστε.

Η ομάδα μας παραμένει εδώ για να σας καθοδηγήσει στα πρώτα σας βήματα στην online προβολή και να επιτύχετε τα επιθυμητά αποτελέσματα.

Στείλτε μας μήνυμα και ας ξεκινήσουμε το συναρπαστικό ταξίδι στον κόσμο του ψηφιακού marketing!