Google My Business

Το Digital marketing μιας επιχείρησης είναι μια πολύπλοκη διαδικασία που περιλαμβάνει πολλά κομμάτια. Ένα από αυτά είναι η καταχώρηση της επιχείρησης στο Google My Business.

Παρακάτω θα ανακαλύψετε γιατί είναι τόσο σημαντική αυτή η κίνηση και πώς θα βοηθήσει την επιχείρησή σας.

Τι Είναι το Google My Business;

Το Google My Business είναι ένα δωρεάν εργαλείο της Google που βοηθάει τις επιχειρήσεις να διαχειριστούν την ηλεκτρονική τους παρουσία.

Στην πραγματικότητα, πρόκειται για έναν επαγγελματικό κατάλογο, όπου οι επιχειρήσεις μπορούν να εισάγουν τις πληροφορίες τους ώστε να προσεγγίσουν τους χρήστες που τις αναζητούν.

Παράλληλα, και οι πελάτες μιας επιχείρησης μπορούν να επισκεφτούν την καταχώρησή της στο Google My Business και να αφήσουν την κριτική τους για αυτήν.

Ποιο Είναι το Όφελός Του για την Επιχείρησής Σας

Αρχικά, το πρώτο και πιο σημαντικό πλεονέκτημα μιας καταχώρησης στο Google My Business είναι η άμεση παροχή την πληροφοριών της επιχείρησης μέσω της Google. Όταν ένας χρήστης αναζητήσει για την επιχείρησή σας στη μηχανή αναζήτησης, θα δει ένα πεδίο με όλες τις πληροφορίες που χρειάζεται για να επικοινωνήσει μαζί σας.

Ακόμα ένα πλεονέκτημα που έχει το Google My Business είναι η ενίσχυση του Local SEO. Όταν ένας χρήστης ψάξει για μια αντίστοιχη επιχείρηση «κοντά του», τότε η επιχείρησή σας θα εμφανιστεί στα πρώτα αποτελέσματα. Παράλληλα, το κατάστημά σας θα εμφανίζεται και πάνω στο Google Maps, πράγμα που θα ενισχύσει την επισκεψιμότητά του.

Τέλος, οι κριτικές που υπάρχουν στο Google My Business είναι ο καλύτερος τρόπος για να διαφημίσετε την ποιότητα των προϊόντων ή των υπηρεσιών σας. Οι υπόλοιποι χρήστες θα εμπιστευτούν τους υπάρχοντες πελάτες σας που γνωρίζουν ήδη της επιχείρησή σας.

Μυστικά για την Επιτυχία του

Google My Business Tips

Τώρα που γνωρίζετε πόσο σημαντικό είναι το Google My Business για την προώθηση της επιχείρησής σας, μπορείτε να προχωρήσετε στη βελτιστοποίησή του.

Παρακάτω, θα βρείτε ορισμένα μυστικά για την επιτυχία του.

1. Γράψτε μια Καλή Περιγραφή της Επιχείρησής Σας

Η περιγραφή της επιχείρησής σας στο Google My Business είναι μια γενική επισκόπησή της. Έτσι, θα πρέπει να αναφέρετε συνοπτικά το όραμα και τον στόχο σας.

Ακόμα, δεν πρέπει να ξεχάσετε να συμπεριλάβετε λέξεις-κλειδιά που θα βοηθήσουν την καταχώρησή σας να εμφανιστεί σε κάθε σχετική αναζήτηση. Η περιγραφή έχει μέγεθος 750 χαρακτήρων, κι έτσι ο ιδανικός αριθμός λέξεων-κλειδιών είναι 2-3.

2. Επιλέξτε την Κατηγορία που Ανταποκρίνεται στις Υπηρεσίες σας

Όταν δημιουργείτε μια καταχώρηση στο Google My Business πρέπει να προσθέσετε τη γενικότερη κατηγορία στην οποία υπάγεται η επιχείρησή σας. Η υπηρεσία σας παρέχει μια εκτενή λίστα από κατηγορίες, κι έτσι θα βρείτε την κατάλληλη. Προσπαθήστε να επιλέξετε μια κατηγορία που να περιγράφει την επιχείρησή σας με αρκετή ακρίβεια, μιας και είναι ένα στοιχείο που θα επηρεάσει την εμφάνισή της στις αναζητήσεις των αντίστοιχων λέξεων-κλειδιών.

3. Προσθέστε Αρκετές Φωτογραφίες

Οι φωτογραφίες που θα βάλετε στην καταχώρησή σας στο Google My Business είναι πολύ σημαντικές. Πολλοί χρήστες αποφασίζουν αν θα επισκεφθούν μια επιχείρηση μόνο από αυτές τις εικόνες.

Έτσι, θα πρέπει να προσθέσετε έναν αντιπροσωπευτικό αριθμό εικόνων ώστε να την παρουσιάσετε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Οι φωτογραφίες αυτές εμφανίζονται τόσο στα αποτελέσματα της Google όσο και σε αυτά στο Google Maps.

4. Δώστε Μεγάλη Προσοχή στο NAP της Επιχείρησής Σας

To NAP είναι ένα ακρωνύμιο που περιλαμβάνει το όνομα, τη διεύθυνση, και το τηλέφωνο της επιχείρησής σας. Όταν την καταχωρείτε σε διάφορους επαγγελματικούς καταλόγους, θα πρέπει να γράφετε όλα αυτά τα στοιχεία με τον ίδιο τρόπο.

Ο αλγόριθμος της Google ελέγχει αυτά τα στοιχεία για να διαπιστώσει τη νομιμότητα και την εγκυρότητα της επιχείρησης. Έτσι, διασφαλίζει ότι τα αποτελέσματα που εμφανίζει είναι έγκυρα.

5. Προσθέστε Έναν Τοπικό Τηλεφωνικό Αριθμό

Εκτός από το NAP, ένα ακόμα στοιχείο που πρέπει να προσέξετε είναι ο τηλεφωνικός αριθμός που δηλώνετε. Εάν έχετε προσθέσει μόνο ένα κινητό τηλέφωνο, τότε χάνεται την ευκαιρία να δώσετε ένα ακόμα σημάδι στον αλγόριθμο ότι είστε μια τοπική επιχείρηση.

Έτσι, ένας τηλεφωνικός αριθμός που περιλαμβάνει έναν τοπικό αριθμό, ενημερώνει την Google ότι βρίσκεστε στη συγκεκριμένη περιοχή.

6. Μαζέψτε Κριτικές από τους Υπάρχοντες Πελάτες σας

Τέλος, θα πρέπει να συγκεντρώσετε κριτικές στο Google My Business της επιχείρησής σας. Όπως σας αναφέραμε ήδη, οι μαρτυρίες των πελατών σας βοηθούν τους υποψήφιους πελάτες σας να αποφασίσουν να σας επισκεφθούν.

Μάθετε περισσότερα για την καταχώρηση της επιχείρησή σας στο Google My Business επικοινωνώντας  με την Front Series και προσεγγίστε το τοπικό σας κοινό.

guest
0 Σχόλια
Inline Feedbacks
Δείτε όλα τα σχόλια