6 Τρόποι για να Βελτιστοποιήσετε το Eshop σας

Η τρέχουσα κατάσταση έχει φέρει πολλές αλλαγές στην καθημερινότητά μας, με πιο σημαντική τον τρόπο με τον οποίο πραγματοποιούνται οι αγορές. Πλέον, κάθε επιχείρηση οφείλει να έχει ένα λειτουργικό eshop που διευκολύνει τους επισκέπτες να κάνουν τις αγορές τους.

Αν, λοιπόν, θέλετε να αναβαθμίσετε την επιχείρησή σας και να έχετε περισσότερες πωλήσεις, έχει έρθει η στιγμή για να βελτιστοποιήσετε το σχεδιασμό του eshop σας. Παρακάτω, θα βρείτε ορισμένες χρήσιμες συμβουλές για να το κάνετε αυτό.

Απλοποίηση της περιήγησης και των μενού ενός eshop

#1 Απλοποίηση της Περιήγησης και των Μενού

Κάθε επισκέπτης του eshop σας θα πρέπει να βρίσκει αυτό που ψάχνει με τα λιγότερα δυνατά κλικ. Η άσκοπη περιήγηση συχνά τον κουράζει, με αποτέλεσμα να εγκαταλείπει τη σελίδα χωρίς καμία αγορά. Για το λόγο αυτό, η σωστή διάρθρωση της ιστοσελίδας και η απλοποίηση των μενού είναι εξαιρετικά σημαντικές. Προσπαθήστε να μοιράσετε τα προϊόντα σας σε κατηγορίες με ένα λογικό τρόπο. Επίσης, μην ξεχάσετε να τοποθετήσετε σε εμφανές σημείο μια μπάρα αναζήτησης.

#2 Μείωση του Χρόνου Φόρτωσης των Σελίδων

Ένας ακόμα λόγος που οι επισκέπτες μιας ιστοσελίδας επιλέγουν να την εγκαταλείψουν είναι ο μεγάλος χρόνος φόρτωσης. Στην πραγματικότητα, αν μια ιστοσελίδα δεν έχει φορτώσει στα πρώτα 3 δευτερόλεπτα, ο χρήστης θα αποχωρήσει. Μόλις βελτιώσετε αυτό το ζήτημα, θα παρατηρήσετε άμεση αύξηση στο bounce rate. Ακόμα, η μείωση του χρόνου φόρτωσης βοηθάει μακροπρόθεσμα και στην ενίσχυση του SEO της ιστοσελίδας σας.

#3 Δημιουργία Εμπιστοσύνης και Ασφάλειας στους Επισκέπτες

Πλέον, κάθε χρήστης δίνει μεγάλη σημασία στην προστασία των προσωπικών του δεδομένων. Αυτό είναι ακόμα πιο σημαντικό στην περίπτωση ενός Eshop, όπου θα εισάγει ευαίσθητες προσωπικές πληροφορίες. Ο σχεδιασμός του Eshop θα πρέπει να δημιουργεί ένα αίσθημα ασφάλειας. Για παράδειγμα, η τοποθέτηση σε ένα εμφανές σημείο ενός σήματος ότι οι αγορές είναι ασφαλείς, θα φέρει το επιθυμητό αποτέλεσμα. Επίσης, προσθέστε πολλαπλούς τρόπους επικοινωνίας για να καθησυχάσετε τους επισκέπτες ότι θα σας βρουν όταν το χρειαστούν.

#4 Απλοποίηση της Διαδικασίας του Checkout

Συχνά, πολλά Eshop αποτυγχάνουν να δημιουργούν πωλήσεις επειδή η διαδικασία του checkout δεν είναι βελτιστοποιημένη. Για παράδειγμα, περιλαμβάνει πολλά βήματα, πράγμα που γεμίζει τους χρήστες με καχυποψία. Για το λόγο αυτό, μια απλοποίηση του checkout θα τονώσει τις πωλήσεις στο Eshop σας. Μια καλή ιδέα είναι να επιτρέπετε την πραγματοποίηση αγορών, χωρίς να υπάρχει ανάγκη εγγραφής στην ιστοσελίδα.

Απλοποίηση της Διαδικασίας του Checkout
chat bot eshop

#5 Eνσωμάτωση Εφαρμογών AI

Η τεχνητή νοημοσύνη πλέον προσφέρει αμέτρητες λύσεις σε όλες τις βιομηχανίες. Ένα Eshop μπορεί να επωφεληθεί αρκετά από διάφορες εφαρμογές του AI. Αρχικά, ένα chatbot παρέχει εξυπηρέτηση πελατών ολόκληρη την ημέρα, ακόμα και τις ώρες που δε λειτουργεί η επιχείρησή σας. Πιο σημαντικά, όμως, με την τεχνητή νοημοσύνη μπορείτε να προσθέσετε στοιχεία προσωποποίησης που αποτελεί την πιο σύγχρονη τάση στο web design. Με αυτή την πρακτική, προσφέρετε μια μοναδική εμπειρία σε κάθε χρήστη και ενισχύετε τη σχέση σας μαζί του.

#6 Συνεχής Έλεγχος της Ευχρηστίας του Eshop

Ένα από τα πιο σημαντικά κομμάτια για τη βελτιστοποίηση ενός Eshop είναι ο έλεγχος της ευχρηστίας. Ο συγκεκριμένος έλεγχος φανερώνει προβλήματα στην πλοήγηση της ιστοσελίδας, αλλά και στην ολοκλήρωση των ενεργειών. Είναι εξαιρετικά σημαντικό να πραγματοποιείται σε τακτά χρονικά διαστήματα.

Με την αναβάθμιση του Eshop σας, θα έχετε και τα ανάλογα αποτελέσματα. Η Front Series είναι εδώ για να σας εξηγήσει τα επόμενα βήματά σας.  

Comments are closed.