Το email marketing και τα newsletters αποτελούν ένα σημαντικό πυλώνα του digital marketing που πρέπει να αναπτύξει κάθε επιχείρηση. Παρόλο που η άνοδος των κοινωνικών δικτύων έχουν επισκιάσει το email marketing, αυτό συνεχίζει να φέρνει εντυπωσιακά αποτελέσματα. Είναι ενδεικτικό πως ένα newsletter μπορεί να παράγει πολλές περισσότερες πωλήσεις από μια αντίστοιχη δημοσίευση στα κοινωνικά δίκτυα.
Σε αυτό το άρθρο, θα ανακαλύψετε τα θετικά του newsletter marketing που σας φανερώνουν γιατί πρέπει να επενδύσετε σε αυτό.
- Αποστολή Στοχευμένου Περιεχομένου
- Αυξάνει την Επισκεψιμότητα της Ιστοσελίδας σας
- Το Email Marketing Είναι Εξαιρετικά Αποδοτικό
- Αποτελεί Ένα Μέσο για Άμεσο Feedback
- Προσφέρει Επιπλέον Πολύτιμο Περιεχόμενο
- Το Newsletter Marketing Είναι Ένας Οικονομικός Τρόπος Προώθησης
- Τα Αποτελέσματα Είναι Εύκολα Μετρήσιμα
Αποστολή Στοχευμένου Περιεχομένου
Ένα newsletter σας επιτρέπει να στείλετε το περιεχόμενο που θέλετε στους χρήστες που πρέπει να το δουν.
Η δημιουργία του στοχευμένου περιεχομένου μπορεί να οδηγήσει σε πωλήσεις, σε ενίσχυση της εμπιστοσύνης του κοινού, ή στην αναθέρμανση παλιών πελατών.Κάθε εργαλείο για τη δημιουργία newsletter marketing σας επιτρέπει να δημιουργήσετε ομάδες χρηστών, ώστε να μπορείτε να επιλέγετε πού θέλετε να φτάσει η κάθε καμπάνια.
Παράλληλα, μπορείτε να δημιουργήσετε αυτοματοποιημένα μηνύματα που θα λαμβάνουν οι χρήστες μετά από συγκεκριμένες ενέργειες, όπως για παράδειγμα μετά την εγκατάλειψη του καλαθιού των αγορών τους.
Αυξάνει την Επισκεψιμότητα της Ιστοσελίδας σας
Παρόλο που ένα μεγάλο ποσοστό της επισκεψιμότητας της ιστοσελίδας σας είναι οργανικό ή από τα κοινωνικά δίκτυα, ένα newsletter μπορεί να είναι το ίδιο αποτελεσματικό.
Μην ξεχνάτε πως οι εγγεγραμμένοι χρήστες στη mailing list σας ενδιαφέρονται για την επιχείρησή σας. Ωστόσο, μπορεί να μην επισκέπτονται την ιστοσελίδα σας για διάφορους λόγους.
Με το email marketing όμως, τους υπενθυμίζετε την επιχείρησή σας και τους δίνετε κίνητρα για την επισκεφτούν. Σε κάθε newsletter, προσθέστε links για τα blog posts σας, ή για τις προσφορές που μπορεί να έχετε στο e-shop σας.
Το Email Marketing Είναι Εξαιρετικά Αποδοτικό
Δεν υπάρχει αμφιβολία πως ένας από τους πιο σημαντικούς λόγους για να επενδύσετε στο email marketing είναι ότι παρουσιάζει εξαιρετικά μεγάλο conversion rate.
Αυτό σημαίνει πως ένα newsletter θα σας φέρει πολλές πωλήσεις, πράγμα που θα αυξήσει το ROI αυτής της στρατηγικής. Κάθε εγγεγραμμένος χρήστης στη λίστα σας είναι στην πραγματικότητα κι ένα lead.
Έτσι, με τις newsletter καμπάνιες τον βοηθάτε να γνωρίσει καλύτερα τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας και να αποφασίσει να μετατραπεί σε πελάτης σας.
Αποτελεί Ένα Μέσο για Άμεσο Feedback
Εάν θέλετε να μάθετε τη γνώμη των χρηστών της ιστοσελίδας σας και των πελατών σας, τότε ένα newsletter είναι ο καλύτερος τρόπος για να το κάνετε.
Μέσα σε ένα email, μπορείτε να ενσωματώσετε ερωτήσεις και ερωτηματολόγια που θα σας βοηθήσουν να καταλάβετε καλύτερα το κοινό σας. Ακόμα, κάθε χρήστης μπορεί εύκολα να απαντήσει στο email που στέλνετε κι έτσι να λάβετε άμεσα το feedback που χρειάζεστε για να βελτιωθείτε.
Στην πραγματικότητα, προσφέρετε ακόμα έναν τρόπο για να γίνει διάλογος με τους χρήστες που γνωρίζουν τα προϊόντα σας και ενδιαφέρονται για την επιχείρησή σας.
Προσφέρει Επιπλέον Πολύτιμο Περιεχόμενο
Ένα newsletter δεν πρέπει να στοχεύει μόνο στην πραγματοποίηση πωλήσεων. Παράλληλα, θα πρέπει να προσφέρει και περιεχόμενο το οποίο δίνει κάτι πολύτιμο στους παραλήπτες του.
Αυτό μπορεί να είναι ένα ενδιαφέρον infographic, ένα άρθρο, ή ακόμα κι ένα βίντεο. Σε κάθε περίπτωση, το περιεχόμενο του newsletter πρέπει να ανταποκρίνεται στις προσδοκίες των εγγεγραμμένων χρηστών.
Το Newsletter Marketing Είναι Ένας Οικονομικός Τρόπος Προώθησης
Ακόμα ένας λόγος που κάνει το newsletter marketing μια ελκυστική επιλογή για την προώθηση της επιχείρησής σας είναι ότι πρόκειται για μια αρκετά οικονομική στρατηγική.
Όλες οι εταιρείες για τη δημιουργία newsletter προσφέρουν κάποια μηνιαία πακέτα που έχουν κοστολόγηση ανάλογα με τον αριθμό των εγγεγραμμένων χρηστών στη λίστα σας και τον αριθμό των newsletters που θα στέλνετε.
Πέρα από αυτά τα έξοδα όμως, δεν χρειάζεται να πληρώσετε για κάποια διαφήμιση, όπως συμβαίνει στα κοινωνικά δίκτυα.
Τα Αποτελέσματα Είναι Εύκολα Μετρήσιμα
Κάθε φορά που στέλνετε ένα newsletter, έχετε πρόσβαση σε analytics που σας δείχνουν την απόδοση του email.
Μπορείτε να δείτε στοιχεία για το open rate του email, για τα κλικ που έγιναν στα κουμπιά ή στους συνδέσμους που βάλατε, αλλά και στο ποσοστό του conversion. Με αυτό τον τρόπο, μπορείτε να κάνετε διορθωτικές κινήσεις και να βελτιώσετε την απόδοσή τους.
Φυσικά, κάθε κοινό έχει διαφορετικές προτιμήσεις, κι έτσι θα χρειαστεί να κάνετε αρκετές δοκιμές πριν βρείτε τι ταιριάζει καλύτερα στην περίπτωσή σας.
Το newsletter marketing έχει πολλά πλεονεκτήματα που θα βοηθήσουν στην ανάπτυξη της επιχείρησής σας. Σχεδιάστε την καλύτερη στρατηγική με τη βοήθεια της Front Series.