Ένα από τα χαρακτηριστικά των τελευταίων ετών είναι η εμφάνιση όλο και περισσότερων eshops. Ειδικά τους τελευταίους μήνες, όπου τα καταστήματα παραμένουν κλειστά, η τάση αυτή έχει αυξηθεί. Έτσι, ο ανταγωνισμός για κάθε eshop είναι πολύ μεγάλος. Για να καταφέρετε να τραβήξετε την προσοχή του κοινού σας θα πρέπει να δημιουργήσετε ένα eshop, όπου ο σχεδιασμός του να είναι μοναδικός και σύγχρονος.
Παρακάτω, θα μάθετε τις τελευταίες τάσεις στο σχεδιασμό ενός eshop για να προσελκύσετε περισσότερους χρήστες και να έχετε περισσότερες πωλήσεις.
Δημιουργικός Σχεδιασμός των Μενού
Μια από τις τελευταίες τάσεις στο σχεδιασμό ενός e-shop είναι η μεταμόρφωση των μενού. Συνήθως, τα μενού είναι τοποθετημένα στο πάνω μέρος της οθόνης, και πιο σπάνια στα πλάι. Πλέον, τα μενού μετακινούνται και αποκτούν πιο κυρίαρχο ρόλο.
Αυτό σημαίνει πως θα βρείτε αρχικές σελίδες, όπου το μενού είναι το βασικό στοιχείο τους. Σε αυτές τις περιπτώσεις, το μενού αποκτά εικόνες, animation, και διάφορα άλλα στοιχεία που το κάνουν να ξεχωρίζει.
Σε κάθε περίπτωση, αυτή η τάση δημιουργεί έντονη πρώτη εντύπωση σε ένα χρήστη, πράγμα που θα τον βοηθήσει να θυμηθεί το e-shop σας στο μέλλον.
Ενσωμάτων Εξελιγμένων Chatbots
Η τεχνητή νοημοσύνη συνεχίζει να αποκτά όλο και μεγαλύτερο ρόλο στο σχεδιασμό ενός e-shop και στις διάφορες Διαδικτυακές λειτουργίες.
Μια από τις πιο διαδεδομένες εφαρμογές του A.I. στο Διαδίκτυο είναι τα chatbots. Το 2021, αυτή η τάση όχι μόνο θα συνεχιστεί, αλλά θα αποκτήσει και πιο κεντρικό ρόλο.
Τα chatbots πλέον, δεν απαντούν μόνο σε μια ομάδα συγκεκριμένων ερωτήσεων, αλλά μπορούν να βοηθήσουν τους χρήστες σε κάθε βήμα των αγορών τους.
Δυναμικές Εικόνες για τα Προϊόντα
Μέχρι σήμερα, ένα e-shop προσέφερε μόνο εικόνες υψηλής ανάλυσης για τα διαθέσιμα προϊόντα του.
Τα τελευταία χρόνια όμως, έχει αναπτυχθεί η τάση για πιο δυναμική παρουσίαση των προϊόντων.
Αρχικά, μπορείτε να εμπλουτίσετε τα προϊόντα σας με σύντομα βίντεο ή GIFs που θα δείξουν άλλες πτυχές του.
Επίσης, αν θέλετε κάτι πρωτοποριακό, μπορείτε να ανακαλύψετε τις δυνατότητες του VR, μια τεχνολογία που είναι εξαιρετικά αποτελεσματική για e-shop επίπλων.
Αντικατάσταση του Λευκού με Άλλες Ουδέτερες Αποχρώσεις
Κάθε χρόνο η δημοφιλής χρωματική παλέτα είναι και μια διαφορετική. Παρ’ όλα αυτά, το φόντο παρέμενε λευκό. Φέτος όμως, αυτό θα αλλάξει.
Το λευκό πλέον θα αντικατασταθεί από γήινους τόνους, όπως είναι το μπεζ, το κρεμ, και άλλες αποχρώσεις του καφέ ή ακόμα και του γκρι.
Όλα αυτά τα χρώματα ξεκουράζουν τα μάτια των χρηστών, πράγμα που κάνει την πλοήγηση στο e-shop πιο εύκολη.
Μεγαλύτερη Χρήση του Website Personalization
Το website personalization αφορά όλες εκείνες τις τεχνικές που προσφέρουν σε κάθε χρήστη μια διαφορετική και εξατομικευμένη εμπειρία.
Συνήθως, αυτό γίνεται δυνατό με τη χρήση cookies και με την τεχνητή νοημοσύνη. Ο στόχος του website personalization είναι να δείξετε στους χρήστες αυτό που θέλουν να δουν, πράγμα που θα οδηγήσει σε καλύτερα αποτελέσματα.
Υιοθέτηση του Dark Mode
Μια τελευταία τάση στο σχεδιασμό ενός e-shop είναι η υιοθέτηση του dark mode. Όλο και περισσότεροι χρήστες προτιμούν τη χρήση του dark mode, μιας και κάνει την πλοήγηση πιο ξεκούραστη. Το dark mode έχει τους δικού του σχεδιαστικούς κανόνες που θα δώσουν στο e-shop σας μια μοναδική πινελιά.
Όλες οι παραπάνω τάσεις θα κυριαρχήσουν στο σχεδιασμό των e-shops. Επικοινωνήστε με την Front Series για να ξεκινήσετε άμεσα την ανανέωση του e-shop σας.